S čím vám dokážeme pomoci?

GDPR, výzkum, inovace, motivace, HR, strategie, dotace
Přehled služebO nás

Pomáháme dětem

Již tradičně jsme přispěli na nákup auta pro fond ohrožených dětí. Má smysl starat se o děti – je v nich naše budoucnost.

Tomáš Nezmeškal

zakladatel a jednatel stratus lynx

  • zakladatel a jednatel konzultantské a poradenské společnosti STRATUS LYNX s.r.o.
  • absolvent Univerzity Palackého v Olomouci, vystudoval obor andragogika, psychologie a sociologie
  • původní profesí strojař, konstruktér motorových vozidel
  • od roku 1995 se zabývá firemním poradenstvím především v oboru dotačních titulů a legislativních procesů spojených s podnikáním
  • problematikou GDPR se zabývá od roku 2017
  • má za sebou desítky úspěšných realizací od nejmenších firem po korporáty
  • je certifikovaný kouč agentury CZECHINVEST
  • člen NÁRODNÍHO REGISTRU PORADCŮ Hospodářské komory ČR
    č. SME00983
  • pravidelně lektoruje témata z oblasti psychologie, strategického řízení a GDPR

“Kdo chce,  hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.”

Romana Fornusková

Dlouhodobě spolupracujeme s poradcem Mgr. Romanou Fornuskovou (OSVČ), která se ve své praxi intenzivně věnuje oblasti lidských zdrojů a souvisejícímu GDPR poradenství.

  • absolventka Univerzity Palackého v Olomouci, oborů sociologie a andragogika v profilaci na personální management
  • více jak 10 let se pohybuje v personalistice, z toho 5 let působila ve vedoucí pozici (2 roky jako člen TOP managementu)
  • má zkušenosti z prostřední personální agentury, v posledních letech zastávala pozici personální ředitelky strojírenské výrobní společnosti z oblasti automotive
  • působí jako HR mentor a lektor
  • je certifikovanou lektorkou programu „Profesní seniorita“
  • ve své praxi pomáhá firmám nastavit a rozvíjet oblast HR v souladu se strategií společnosti.
    poslední 2 roky se intenzivně věnuje kariérovému poradenství (pracuje s rodiči vracejícími se
    na pracovní trh, ale i lidmi z věkové skupiny 55+)
  • věnuje se GDPR a dotačnímu poradenství

„Úspěšné firmy si uvědomují, že pracovat se svými zaměstnanci férově, otevřeně s nimi komunikovat a sdílet svoji strategii tak, aby jí zaměstnanci rozuměli je lepší než investovat statisíce do personálního marketingu.“